Pagina's

zondag 10 juni 2012

Hand Stamped Sentiments

De uitdagingen op dit challengeblog vind ik altijd erg leuk. Maar voor deze uitdaging heb ik even goed na moeten denken... de kleuren lijken nogal somber, maar toch zit er dat felle geel bij... Wat moet je daar nu mee. Ik met sponge daubers cirkels gestempeld op wit papier en een grijze basiskaart genomen. Met het gele knoopje erbij en de tekst vind ik hem toch nog wel vrolijk geworden :-)

Uitdaging:


mijn kaartje:


hier zie je de cirkels van dichtbij:


knoopje met katoendraadje:


Alle materialen zijn van Stampin Up (behalve het grijze katoen)

14 opmerkingen:

  1. Het is idd een vrolijk, speciaal kaartje geworden. Mooie gedaan hoor!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo'n mooi en origineel kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So Cute!!! Love all the different textures of circles- very pretty!!! Love the button accent- just perfect!!! Thanks for playing along with Hand Stamped Sentiments, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi mooi mooi, meer kan ik er niet over zeggen....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful beautiful BEAUTIFUL!! Isn't that pop of yellow FUN?! Love all of the circles on your card, from the embossing to the stamping, just fantastic! Thanks for playing along this week at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een lastige kleurencombi, maar je hebt je er prima mee gered!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great, fabulous, happy, and all around awesome card. The stenciled circles with the embossed circles and the button make for a smart combination. Happy you joined us at Hand Stamped Senitments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely card! Those circles look so soft. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kleuren prachtig verwerkt! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erna, love how this card turned out! I really like the sponge daubed circles and the soft affect they have. You did a great job with the challenge. Thank you for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the soft sponged circles on your card. You did a great job with the challenge. The embossing and scalloped trim really make the card pop! Thank you for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card! Love all the dots as they make the card fun. Thanks for playing with us this week at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely graphic design. Circles are my favorite! The embossing and sponging are beautiful. Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Erna,
    Congratulations!

    You have been selected as a Hand Stamped Sentiments Artist Pick for your design this week! You have earned the HSS Artist Pick Badge to display on your blog.

    Please email me to so I can email you the html code for your badge.

    Thank you for playing at Hand Stamped Sentiments this week!

    Come play again!


    HSS Design Team
    Genny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!