Pagina's

maandag 11 juni 2012

The Paper Players and Clean & Simple

Hoi hoi!

Gisteren stond er een nieuwe kleurenuitdaging op het blog van The Paper Players. Felle kleurtjes, daar hou ik wel van. Ik heb de sketch van Clean & Simple gebruikt, alhoewel mijn kaartje niet erg simple is, haha.

Dit is de kleurenuitdaging:


De sketch:


Mijn kaartje:


De hoekjes van de bloem heb ik met een marker iets "aangezet",
op het kaartje zelf valt dat minder op als op de foto..


knoopje met lint:


de onderste witte laag heb ik bewerkt met een texturz plate:


De bloemenstempel is van PTI
Alle overige materialen zijn van Stampin Up

Groetjes, 

8 opmerkingen:

  1. Al is je kaartje niet echt simpel, het is wel een heel mooi kaartje. En daar gaat het toch om :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo'n prachtige kaart!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Erna! Love the bold blossom and the sweet button! So glad you joined us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous, Erna....you always know what to do with those flowers to make them look wonderful. I love the shading you did with the marker. Thanks for playing with the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful, I love everything about it.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!