Pagina's

maandag 4 juni 2012

Paper Players Challenge

Goedemiddag!!

Ben bezig geweest met een kaartje voor de challenge van The Paper Players met als thema: Summertime!
Als ik aan de zomer denk dan denk ik aan veel dingen, maar ook aan de vogels horen fluiten en de groene bomen. Daarom heb ik dit kaartje gemaakt. Ik vind hem zelf wel erg leuk geworden :-)

De challenge:


Mijn kaartje:


boompjes:


vogeltjes ingekleurd met watercolor wonder crayons:


Paper & Ink: SU
Stamps & Dies: PTI
Embossingfolders: Cuttlebug & SU

Groetjes, 

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, Erna! Heel vrolijk en prachtig uitgevoerd!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie heb je er weer van gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Erna, this is darling! I love those die cut trees and your rolling hills of grass are perfect--I can feel the warm summer breeze from here! So glad you joined us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, I am busy watching the birds in our garden going through their nesting process. Your card reminds me of that. It's absolutely darling. The detail from the sponging and embossing adds so much to the depth of the card. LOVE IT!
    So glad you joined the Paper Players and played along with my theme challenge this week.
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Erna, this is fabulous. Love the texture and the depth to this card. Those birdies are adorable. Thanks for joining us at the Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!