Pagina's

zondag 8 juli 2012

He he, eindelijk weer eens een kaartje.....

De vakantietijd is aangebroken... ik merk dat ik meer met andere dingen bezig ben dan met kaartjes maken. Maar vandaag is het regenachtig en prima weer om te freubelen! Ik heb de kleurenchallenge van CQC gebruikt en de sketch van Retro Sketches. Ik heb ook een (voor mij) nieuw stempelsetje gebruikt, waar ik al heel lang over twijfelde, maar ik ben toch blij dat ik hem nu heb, voor mannenkaartjes :-) Alle materialen zijn van Stampin Up!

Dit is de sketch:


De kleurenchallenge:


Mijn kaartje:


tekst:


ingekleurd met markers:


Fijne dag!!

Groetjes, 

5 opmerkingen:

  1. Great masculine card! I love all different colored ties!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this Erna - those ties are so cute! Thanks so much for playing at both the colourQ and RetroSketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun birthday card, Erna, love those ties! Thanks for joining us this week at the ColourQ and sharing your card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handsome card Erna! GREAT colors!!! So glad you played RetroSketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart geworden Erna, geniet lekker van je vakantie.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!