Pagina's

maandag 24 september 2012

Dynamic Duos & Pals Paper Arts

hoi!

Ik heb ook weer meegedaan aan de kleurenchallenge van Dynamic Duo's. De sketch die ik gebruik heb komt van Pals Paper Arts, ik vond de sketch lekker rustig voor het soort kaartje dat ik gemaakt heb. De prachtige bloem heb ik niet zelf bedacht, ik vond hem eens op internet en er is een tutorial van die je hier kunt vinden! Met dank aan Kelly!

Dit zijn de challenges:



Mijn kaartje:


tekst, de achtergrond gestempeld:


de bloem:


Fijne dag!

Groetjes, 

7 opmerkingen:

  1. Beautiful flower and such pretty soft colors~!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, how pretty is that flower!!! I love the embossed background and damask stamping! Thanks for sharing this with us at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna... Mooie kaart voor de gelegenheid.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so sweet and pretty! Love the single blossom and the embossed BG! Thanks for joining us at Dynamic Duos! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You have used these colors perfectly as a sympathy card - so soft and soothing. I'm glad you joined us at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful and comforting card! The flower is gorgeous! Thank you for joining us this week at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!