Pagina's

woensdag 26 september 2012

Een doosje...

Op het blog van mijn nieuwe stempelvriendin vond ik de template voor dit doosje. Ik vond ze zo leuk dat ik er één nagemaakt heb. De bloem die Michelle gebruikt heeft heb ik niet, dus ik heb in mijn stempels naar een andere bloem gezocht. En het was leuk dit papier weer eens te gebruiken.
De template kun je HIER vinden, dankjewel Michelle!


waxinelichtje binnenin:


labeltje aan de buitenkant:


En vervolgens heb ik er nog één gemaakt, in de nieuwe In Color
kleur, Raspberry Ripple



bij deze heb ik een lipje gemaakt zodat je het binnenflapje 
makkelijk open kan trekken
gestempeld met craft whisper white dot stamp



Liefs, 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!