Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Freshly Made Sketches

Vanochtend kreeg ik de nieuwe Europese catalogus binnen, samen met de de Holiday Catalogus van Stampin'Up! Echt hartstikke leuk om in te kijken! Er staan heel veel leuke en mooie dingen in de Holiday Catalogus! Dat wordt weer genieten straks! En voor zover jullie het nog niet wisten, vanaf 8 oktober hoop ik ook SU demo te zijn en kun je bij mij Stampin'Up bestellen! Whooohoooo

Ook heb ik een kaartje gemaakt. Daarvoor heb ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt. Ik heb ook de Color Spritzer Tool gebruikt. Leuk effect geeft dat.
De stempel heb ik met sponge daubers beïnkt, en ik heb mijn paper piercer tool gebruikt om een randje te prikken ;-))

Dit is de sketch:


En dit is mijn kaartje:


tekstje:




Stamps: Betsy's Blossoms, Petite Pairs
Ink: Tempting Turquoise, Island Indigo, Lucky Limeade, Daffodil Delight
Paper: Tempting Turquoise, Island Indigo, Whisper White
Accessories: Paper Piercing Tool, 2 3/8 scallop punch, nestabillities, Color Spritzer Tool

Fijne dag! Liefs, 

3 opmerkingen:

  1. Hi Erna! Beautiful card! I love that pretty blue and spritzed background. Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the background of your card, it is the perfect touch! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!