Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Hand Stamped Sentiments

Hoi allemaal!

afgelopen week heb ik weer een kaartje gemaakt en deze heb ik net op de foto gezet.
Ik heb de challenge van Hand Stamped Sentiments gebruikt. Dat is deze week een technique: The Crayon Rubbed Embossing technique. Ik had deze techniek nog nooit gedaan dus het was een leuke uitdaging. Ik heb de snow burst embossing folder gebruikt, vervolgens met bashful blue gebrayerd. De sneeuw heb ik gemaakt met een snow marker. Het twine komt bij ZoKris vandaan.

Dit is de uitdaging:


En dit mijn kaartje:


de sneeuw:


hoe vinden jullie de belletjes?


de techniek van dichtbij:


Fijne dag allemaal en ik begin de smaak weer te pakken 
te krijgen dus binnenkort meer!

Groetjes, 

7 opmerkingen:

  1. Very Cute!! The technique challenge worked perfect for your background!!! Love all the accents- just perfect!! Thanks for playing along with Hand Stamped Sentiments, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Wat een mooi effect!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for reminding me about this folder! Very cute!!! Thanks for playing at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This card is magically adorable! I love the attention to all the details. Thanks for playing along with this week's challenge at Hand Stamped Sentiments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your snowy sky looks SO beautiful, and the snowballs are so fun looking! Very pretty winter scene. Thanks for playing with us at HSS! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card! I love all the details, the bells, the twine, the snow!! Great use of the technique, too! Thanks you for joining us at HSS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations Erna!

    You have been selected as a Hand Stamped Sentiments Artist Pick for your design this week! You have earned the HSS Artist Pick Badge to display on your blog. Email me for the html code for your badge.

    Thank you for playing at Hand Stamped Sentiments this week!

    Come play again!


    HSS Design Team


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!