Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Mojo Monday kaartje

Volgende week wordt een collega van mij 50 en tijdens het maken van dit kaartje bedacht ik dat deze wel voor haar kon maken. Dus heb ik de cijfers uit chipboard gestanst en met designpapier beplakt en daarna met glossy accents bewerkt.
Ik heb de sketch van Mojo Monday gebruikt. En dit oude designpapier weer eens uit de kast getrokken.
De bloem en blaadjes heb ik gestempeld op watercolor paper, ingekleurd met watercolor wonder crayons en met de blenderpen bewerkt.

De sketch:


Mijn kaartje:


De bloem:



De glossy accents zie je hier een beetje:


tekst van Elzybell:


En parels om het af te maken ;-) 



Fijne dag allemaal! 
Liefs, 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!