Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Dynamic Duos!

Deze week weer een super kleuren challenge op het blog van Dynamic Duos!! Ik wilde juist géén halloween kaartje maken dus ik heb even zitten kijken wat ik er mee zou doen. En ik heb dit kleine 4"x4" kaartje gemaakt. Met het nieuwe Polka Dot Parade design papier, erg leuk!

dit is de challenge:


En dit is mijn kaartje:


Het paneeltje iets verhoogd opgeplakt mbv dimensionals:


knoopje en twine:


hier zie je de glitter die ik nog heb aangebracht:


Alle materialen, buiten het twine, zijn van Stampin'Up! 


7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!
    Mooi om te zien hoe je met deze kleuren GEEN Halloween kaart kunt maken!
    Super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How wonderfully elegant! I love your hint of glitter! So glad to see you at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning & beautiful!! LOVE this card - great job!! Thanks for joining us at Dynamic Duos this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna this is a real beauty! Love that gorgeous frame and the fluttery butterflies. Thanks for playing along with us at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty and I love the clean design! I love the way you framed the sentiment! Thanks so much for joining us at Dynamic Duos! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous CAS card, love all your design elements. Thanks for joining us at Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card...I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2012/10/52-card-pickup-week-43.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!