Pagina's

maandag 29 oktober 2012

Freshly Made Sketches

Gisteren ben ik begonnen aan een verjaardagskaartje, en vanochtend heb ik die afgemaakt. Ik 
was aan het stoeien met de twee "randjes" die in de sketch staan en wist niet goed wat ik daarvan maken moest. Maar uiteindelijk heb ik het op deze manier opgelost. De sketch is van Freshly Made Sketches.

Yesterday I began this card, but I was struggling with the sketch. This morning I finished my card, using my Tasteful Trim Bigz XL Die for the little borders. The sketch is from Freshly Made Sketches.
De sketch:


En mijn kaartje:


Paper: Island Indigo, Early Espresso, Very Vanilla
Ink: Island Indigo, Early Espresso
Stamps: Happiest Birthday Wishes
Other: brads, Tasteful Trim Bigz XL Die, embossingfolder, 




5 opmerkingen:

  1. This is a fabulous card Erna! Love the masculine feel and your interpretation of my sketch! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap opgelost zo! Een mooi kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Another beautiful card, Erna! I love the textures and colors that you chose for this lovely birthday card. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great color scheme! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje weer Erna!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!