Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

Hand Stamped Sentiments

Wow! Ik zag de kleurenuitdaging van Hand Stamped Sentiments afgelopen dinsdag en ik dacht, wat moet je daaaaaar nou mee.... Toen zag ik dat Angela McKay er een gave mannenkaart van gemaakt had. En laat ik nu nog net een mannenkaartje nodig hebben voor iemand...
Dus ben ik gaan zitten en schuiven met papier en inkt en stempels en uiteindelijk is het dit kaartje geworden. Ondanks het oranje en het knoopje, vind ik het toch echt wel een mannenkaartje geworden vanwege dat mooie schip ;-)

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Uitdaging:


Mijn kaartje:



knoopje, het lijkt wel hout:


tekst...


Stamps: Best Dad Ever (sentiment), The Open Sea
Paper: Tangerine Tango, Island Indigo, Whisper White
Ink: Early Espresso, Island Indigo
Accessories: twine, button, mini library clip, nestabillities

Fijne dag!!

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met mooie kleuren!
    Love it!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer goed op dreef Erna! Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very handsome card! I love the nautical theme, and your banners and wooden button are great details. Thanks for playing with us at Hand Stamped Sentiments! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very Nice!!! Love the layout!!! Love all the accents- perfect for your layout!!! Perfect men's card!!! Thanks for playing along with Hand Stamped Sentiments, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card! I love the use of the color and the layout is fantastic!! Thank you for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning, fabulous, and perfectly masculine! Every detail is added with precision and takes the card over the top. A huge thanks for playing along with our color challenge this week at Hand Stamped Sentiments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Fantastic! What a great card, every detail is just lovely...in a manly way of course ;) Thanks for playing with us at HSS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice! Not a set that I would think of right off the bat for these colors but it totally works! Great masculine card! Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations on your win, this is a lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!