Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Het is bijna zover...

A.s. maandag is het zover! Stampin'Up! is vanaf die dag ook in Nederland verkrijgbaar!!

Ik ga me aanstaande maandagochtend inschrijven als demonstratrice en vanaf die dag kun je ook bij mij terecht voor informatie, bestellingen, houden van party's en workshops, kortom, alles wat met Stampin'Up! te maken heeft!!

Ik heb er reuze veel zin in!!

Om je alvast een indruk te geven kun je HIER, of via het plaatje van de catalogus rechts op mijn blog, naar de online catalogus gaan en daar op je gemak alles bekijken. Heb je nog vragen dan kun je me altijd mailen op erna.logtenberg@gmail.com




En een fijn weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!