Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Just Add Ink

Het is alweer een tijd geleden dat ik meedeed met een uitdaging van Just Add Ink. Voor een projectje moet ik twee kaarten maken en voor één daarvan heb ik de sketch van JAI gebruikt.
Met deze kleuren dacht ik gelijk aan de Vintage Wallpaper embossingfolder. Het vlindertje van de stempelset "Bliss" en de geponste vlinder past daar heel mooi onder, het is hetzelfde model alleen ietsje groter.

De sketch:


Mijn kaartje:


De vlinder met pareltjes in het lijfje:


de geëmboste "panels":


Omdat de basiskaart donker is heb ik ook een binnenkant gemaakt:


Stamps: Bliss
Paper: Early Esspresso, Crumb Cake, Very Vanilla
Ink: Early Esspresso
Accessories: pearls, Elegant Butterfly Punch, nestabillities, Very Vintage Embossingfolder, Big Shot, Early Esspresso Marker, ribbon

Fijne dag! 

Liefs, 

9 opmerkingen:

  1. This is a beautiful card, Erna! I love that you have used neutrals, and the subtle sponging around the panels is a lovely touch. Thanks for playing along with us at Just Add Ink this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart is het geworden, mooie bruintinten.
    Groetjes Ignrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Erna this is simple stunning. Love the neutrals and your use of Bliss! Thanks for joining us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Holy smokes...die is gaaf!
    Ik denk dat ik die eens van jou ga casen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een prachtige kaart!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful and elegant card Erna! Thanks so much for playing along with us at JAI this week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card - I love how you have put the colours together. Chantell JAI

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card Erna. I really love the double layered butterfly in the centre. Thanks for joining us at JAI this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!