Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

Nieuwe Layout!

Goedemorgen allemaal!

Eindelijk is het zover, na een drukke dag gisteren mag ik me nu ook Demonstrator van Stampin'Up! noemen! Ik ben er heel blij mee. Zoals jullie zien heeft mijn blog een layout verandering ondergaan. Ik ben heel erg dankbaar dat mijn goede vriendin Lesley Croghan dit voor me heeft willen doen!! Ik vind het heel erg gaaf geworden, en jullie??

Er moeten nog een paar dingetjes gewijzigd worden aan de zijlijn, maar dat hoop ik vandaag te gaan doen. Voor nu wens ik jullie een fijne dag en tot gauw!!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, Ik vind je blog er prachtig uitzien. En ik wens je heel veel succes als demonstratrice. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowie, wat GAAAAAAAAAAAF!
    Wilikkeook!!

    Heel veel plezier en succes met dit avontuur, maar ik weet zeker dat dat goed gaat komen.

    Liefs,
    Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna!
    En nogmaals van harte, ben echt heel blij voor je!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ernie ziet er erg goed uit. Gefeliciteerd dat je een van de eerste bent om Stampin Up produkten te verkopen. Wens je veel success.

    Else

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!