Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Retro sketches

Voor het projectje waar ik het gisteren over had moest ik nog een kaartje maken en daar heb ik de sketch van Retro Sketches voor gebruikt. Paars is wel één van mijn lievelingskleuren dus de keuze voor deze kleuren was snel gemaakt. Een simpel maar toch wel leuk kaartje al zeg ik het zelf. Ik hoop dat jullie dat ook vinden ;-))

De sketch:


Mijn kaartje:


Knoopje:


de versiering rechtsbovenaan; de word window punch met brads:


Stamps: Circle Circus, A Word For You
Paper: Crumb Cake, Wisteria Wonder, Concord Crush, Whisper White
Ink: Crumb Cake, Wisteria Wonder, Concord Crush
Accessories: crumb cake button, brads, decorative label punch, linen thread

Fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Gaaaaaf issie!
    En wat een leuke sketch is dat zeg.
    Persoonlijk vind ik paars een moeilijke kleur, maar je hebt het heel stijlvol gebruikt.
    En die set vind ik ook lastig.
    Maar jij draait er zo te zien je hand niet voor om. :)
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erna, your card is gorgeous! I love the colors and your stamping! Thank you so much for playing with us at RetroSketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!