Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

Scrapboekje

Hoi!

Gistermiddag ben ik voor een kennismakingsbezoek bij Gonny geweest. Gonny en ik wonen redelijk dicht bij elkaar maar hadden elkaar nog nooit in het echt ontmoet. Omdat we elkaar kennen via een stempelgroep hebben we gezellig een middagje gefreubeld. We hebben een scrapboekje gemaakt. Met nieuw designer papier van mij, en wat leuke embellishments van Gonny hebben we allebei een boekje gemaakt. Wil je ook het patroon hebben? Mail me dan gerust.

Yesterday afternoon I went for a visit to Gonny. Gonny and I live fairly close to each other but we've never met in real life. Because we know each other through a stamp group we have spent the afternoon while crafting. We have made ​​a scrap book. With new designer paper from me, and some embellishments of Gonny we both made ​​a booklet. Do you want the pattern? Feel free to mail me.

Het boekje als hij dicht is:


het boekje als hij helemaal open is:


aan de linkerkant hebben we een "tag" gemaakt die je eruit kunt halen:


aan de rechterkant een uitklapgedeelte:


wat je ook weer dicht kunt maken:


en dit is het boekje van bovenaf:


Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Tot gauw!



10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk boekje!
    Gezellig dat je met Gonny hebt gefreubeld en dat ze zo in de buurt woont.
    Het is altijd weer leuk als het dan klikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boekje, Erna!
    En volgens mij moeten we maar eens een scrapclubje Apeldoorn oprichten, hahaha!
    Het worden er steeds meer...
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou mooi zijn ik woon ook in Apeldoorn. Maar ik stempel vooral en maak Art Journals. Ook ken ik Gonny van de Yahoo group.

      Verwijderen
    2. Hee Elisa, wat leuk, misschien is het wel leuk om een keer een bijeenkomstje te plannen met apeldoornse stempelaars?
      Je mag mij wel prive mailen als je het leuk vindt?? groetjes!

      Verwijderen
  3. Geweldig leuk....en heerlijk op kleur;o)

    En ben helemaal in de ban van je mooie afgeronde hoeken,welk merk gebruikte jij hiervan?

    Ga nog even verder genieten bij je...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er fantastisch uit! Knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend mooi album heb je gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooi boekje geworden Erna, en ik woon ook in Apeldoorn. Hoe toevallig. ben benieuwd hoeveel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Erna,

    Bedankt voor je gezellige berichtje en je antwoord...ga sparen hi,hi,...

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!