Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Dynamic Duos #28

Deze week zijn de kleuren Sahara Sand en Cherry Cobbler aan de beurt voor de uitdaging van Dynamic Duos. Ik ben dol op de kleur Cherry Cobbler! Deze week heb ik een doosje gemaakt. Ik heb de ondergrond eerst gestempeld met Sahara Sand inkt op Sahara Sand Paper. Daarna het doosje in elkaar gezet en toen de vogel in Cherry Cobbler gestempeld en uitgeknipt. Ik heb ook nog wat glitter op de vleugels gedaan.
Doen jullie ook mee deze week?

This weeks color challenge at the Dynamic Duos are Sahara Sand and Cherry Cobbler. I love Cherry Cobbler! This week I've made a box. First I stamped the background with Sahara Sand Ink onto Sahara Sand cardstock. Then made the box and stamped the bird in Cherry Cobbler. Added some glitter on the wings (which is hard to see on the picture). Come on and join us this week!

Het doosje:


De vogel van dichtbij:


Het is moeilijk om de glitter goed op de foto te krijgen...

En dit is de uitdaging van deze week:


Kijk ook even bij de andere teamleden op hun blog!


Groetjes en: 

10 opmerkingen:

  1. Heeee leuk je hebt het doosje in de kleurtjes gemaakt! Zo issie ook mooi zeg.
    Gisteravond hebben wij deze ook gedaan in diverse variaties. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi die kleuren en een schattig doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is very cute! Where did you get the directions for the box? I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely project, Erna! I love how you used the colors. The bird and the lace are such perfect touches. Very pretty. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful use of this week's colors. Love the hummingbird.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous gift box, Erna! THe lace is such a perfect touch, too. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!