Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Dynamic Duo's #29

Goedemorgen!

De zon schijnt hier en het is heerlijk weer buiten! Er is vandaag weer een nieuwe uitdaging op het challengblog van Dynamic Duos. De kleuren Marina Mist en Basic Black. Ik heb een cadeaukaart envelopje gemaakt. Het thema, wat niet verplicht is, is om een sneeuwpop te gebruiken. Dus heb ik een rondje geponst in het voorste flapje en daar laat ik de sneeuwman doorheen kijken.

The sun is shining and it's lovely weather outside! Today there's a new challenge at the Dynamic Duos challengeblog! Colours Marina Mist and Basic Black. I made a giftcard. Optional is to use a snowman, so I punched a circle in the frontside and my snowman is behind the circle. I colored with markers and ink with blenderpen. Are you playing along too?

Doen jullie weer mee? Je kunt hier de uitdaging vinden!

Mijn bijdrage: 


En dit is de binnenkant, je ziet aan de binnenkant het stukje waar de
cadeau kaart in kan, of bijvoorbeeld geld:


En dit is de uitdaging van deze week:


Kijk ook op het blog van de andere teamleden:



Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!

Groetjes en: 

6 opmerkingen:

  1. I love this gift card! The snowman image on the inside was a sweet little suprise for me! I'm in love with the polkadot dsp strip with the black gingham ribbon layered over the top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zon!!!
    Geen zon gezien vandaag!
    Het is naargeestig herfstweer!
    Maar je kaartje is prachtig!
    Dat is de zonzijde van onze hobby.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this adorable gift card holder!!! I want to make one just like it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful gift card holder, Erna. ;-) Fantastic job with these colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute card Erna! Great window effect, and the touch of gingham ribbon is so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!