Pagina's

zondag 4 november 2012

Freshly Made Sketches en Play Date Cafe

Hoi allemaal!

Gisteren ben ik nog bezig geweest met een herfst kaartje. Ik heb daarvoor de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt. Toen ik de kleurenuitdaging van de Play Date Cafe zag wist ik dat het een herfst kaartje ging worden. Ik heb hiervoor de set Frech Foliage gebruikt. (gave set is dat!!)

Dit is mijn kaartje:


de vierkantjes dichtbij:


de strik en "tags":


Dit zijn de gebruikte uitdagingen:

 

Groetjes en:

7 opmerkingen:

  1. Nothing's prettier than fall leaves! This is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze geweldig mooi Erna!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die set wordt steeds leuker! Hij is met stip gestegen op mijn verlanglijstje....en bedankt he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful as always Erna! I love French Foliage and you took it to another level! Beautiful fall colours! Love the embossing! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Erna ... love your creative stamping and fab fall colours!
    Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous work! Thanks for joining us at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the gorgeous stamp work! Thanks for playing along with us at The Play Date Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!