Pagina's

donderdag 8 november 2012

Freshly Made Sketches

Hoi hoi,

Gisteren stond de nieuwe sketch op het blog van Freshly Made Sketches. Ook gisteren kreeg ik mijn nieuwe Designer Rosette BigzXL Die binnen dus ik kon het niet laten om daar iets mee te doen. Dat gaat nog eens makkelijk! De vouwlijntjes worden gelijk mee "gescored". Je kunt de rosette in verschillende maten maken, afhankelijk van de breedte van je papier.

Dit is mijn kaartje geworden:


Tekst:


rozette en pareltjes:


Dit is de sketch die ik gebruikt heb:


Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. Erna, this is another fabulous card!! Love that big rosette for the sketch! Glad to see you this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Erna! The big rosette looks is so fun and festive!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the big, bold rosette! Such a fun and festive idea for a holiday card. Thanks for playing along with this week's sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!