Pagina's

woensdag 28 november 2012

Kleurenkaartenteam

Via Sandra heb ik af en toe het blog van Martina's kaartjes gevolgd. En toen er weer een kleurenuitdaging op stond dacht ik, kom, ik ga eens mee doen! De kleurencombinatie is echt heel gaaf, ik heb hiervoor de kleuren Old Olive en Riding Hood Red gebruikt. Het tekstje op de achtergrond is Sahara Sand, De blaadjes heb ik met water/aquarel techniek gestempeld. Erg leuk om te doen!

Dit is mijn kaartje:



Dit is de uitdaging:

Kleurenkaartenteam : 10de oproep : Rood en groen

Alle materialen die ik gebruikt heb zijn van Stampin'Up!

Tot morgen en:


24 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt

    Een fijne avond
    Gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi erna,
    een heel erg mooi kaartje vind ik het ! de kleurtjes zijn top ! geslaagde missie, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij
    leuk dat je er bij was,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Leuk die verschillende stempeltechnieken. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en ik ben weg van Stamping'up stempels! Ik ga er ook aan beginnen, heb me opgegeven, leuk!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje is het geworden!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai,
    Ik was vanmiddag al even wezen kijken, maar vond je kaart niet.
    Nu zag ik hem op het blog van Martina, dus kom ik nog eens kijken.
    Mooi hoor.
    Ik ben helaas niet zo'n ster met stempelen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een mooie kaart voor het KKT. Leuk gedaan. Ik snel verder naar de anderen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje, heel mooi gestempeld.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je mij wilt volgen, dat ga ik ook bij jou doen, vind je kaartje een toppertje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke techniek heb je voor dit kaartje gebruikt! Gaaf.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooie stempeltechnieken heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart is dit geworden.
    Ik zag dat je in Apeldoorn woont. Ik ben volger van je geworden, ik woon in Wilp.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige en stijlvolle kaart Erna, erg mooi!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love it, Erna!
    Hij lijkt qua basis wel een beetje op de mijne, hahaha!
    Maar WIJ hebben niet samen geknutseld!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk kaartje Erna....prachtig stempelwerk....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg mooie Kerstkaart.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw wat een prachtige kaart in de kleuren van KKT.
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Erna, heel leuke stempels heb je gebruikt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart! Ik vind hem erg stijlvol!

    groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Erna,

    Super mooie kaart heb je gemaakt!
    Welkom in het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!