Pagina's

zondag 18 november 2012

Twee Challenges....of vier??

Ik was dit kaartje aan het maken en had de sketch van Mojo Monday in m'n hoofd en de uitdaging van Hand Stamped Sentiments. Toen hij af was kwam ik er echter achter dat er nog twee challenges zijn waar ik hem voor mee kan laten doen ;-)).
Het thema van Casual Fridays is nl "winter blues featuring blue" en het thema voor Elke Kaart Een Feestje is "Winter Wonderland". Dit laatste blog heb ik nog niet zo lang geleden gevonden en ik vind het leuk om daar ook eens met een uitdaging mee te doen.

Nu eerst mijn kaartje:


De witte ondergrond heb ik gestempeld met sterren. Het gestanste sterretje
linksboven heb ik gemaakt met een stans van SU die (helaas!) niet meer 
verkrijgbaar is. Randjes gesponst en een stukje twine gebruikt.


de brad glimt... al zie je dat niet zo heel goed op de foto


De gebruikte kleuren zijn:
Pool Party, Island Indigo en Basic Gray
Alle materialen (behalve het twine) zijn van Stampin'Up!

En dit zijn de uitdagingen waar ik aan mee deed:




Uitdaging 41:
Winter Wonderland

Morgen ben ik er weer, voor vandaag:


11 opmerkingen:

  1. Geweldig, Erna!
    De kleuren zijn sowieso prachtig bij elkaar (1 van mijn favoriete combi's) en je layout en details zijn ook prachtig!

    Een toppertje!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Pretty!!! Love the snowflake accents- just perfect!!! Love the soft color combo!! The sentiment worked perfect for your card!!! Thanks for playing along with Hand Stamped Sentiments, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. Mooie stijl.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a pretty, clean and crisp card! I like your choice of color and the little snowflake background!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That sentiment is one of my all time favorites, it makes every card a little masterpiece. Your snowflake panel looks beautiful, and your embellishments are perfect! Thanks for joining us at HSS! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, your card is so gorgeous. The embellishments are perfect additions for your card--I love it all. I am so glad you played along with our challenge this week at Hand Stamped Sentiments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi! Zou bijna die set ook bestellen, maar ik doe het toch niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erna this is so lovely! I love your color combos, and how the sentiment really gets to shine! So happy you joined us at HSS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Erna, bedankt voor je berichtje op mijn blog nav Dynamics Duos. Nu kom ik jou bezoeken om je te complimenteren voor de prachtige kaart die je gemaakt hebt voor EKEF! Super uitwerking van de opdracht.
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful stamping and I love the panel on an angle. Thanks for joining us at CAS-ual Fridays this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card. Love it. Great take on the challenge. Thanks for playing along with us @ CAS-ual Fridays:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!