Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Tweede SUPER aanbieding van november!

Gisteren beloofde ik dat ik vandaag de tweede aanbieding zou plaatsen op mijn blog. 

Dat is de Ink-redible Hostess Promotion!

Wat houdt het in: 

Wanneer je tussen 1 november en 16 december 2012 gastvrouw (hostess) bent van een Party
en de minimum omzet op je party is € 475,= krijg je een set stempelkussens van één van de kleurengroepen Brights, Subtles of Regals t.w.v. € 59,95 GRATIS!!
Dat zijn 10 gratis stempelkussens! Daarnaast krijg je gewoon de hostess euro's die bij een party omzet horen en daarvoor extra gratis artikelen uitzoeken!

Klik op het plaatje om naar de afbeelding van de aanbieding te gaan!



Mocht je gebruik willen maken van deze aktie, neem dan snel contact met mij op voor het boeken van een Party! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!