Pagina's

woensdag 14 november 2012

Workshop!

Hoi! 


Heb jij ook dat prachtige ornament gezien op de voorkant van de herfst/winter catalogus?
En gedacht, dat zou ik ook wel eens willen maken?
Dan kan dat nu! Ik organiseer een workshop waarin we dit ornament gaan maken! 

Wanneer: zaterdagmiddag 24 november
Hoe laat: 14.00 - 16.30 uur
Waar: bij mij thuis, in Apeldoorn

Kosten: € 15,= inclusief alle materialen, drinken en wat lekkers

Het is ook mogelijk deze middag een bestelling te doen, bestel je voor 
€ 30,00 of meer, 
dan is de workshop gratis!

Geef je gauw op via email



1 opmerking:

  1. Ik heb er zin in! Ben erbij, zal mij benieuwen, kijk er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!