Pagina's

vrijdag 21 december 2012

Creatieve Zebra en EKEF

Hoi! Afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het maken van een projectje. Een mapje met kaartjes. Dit projectje laat ik mee doen bij twee uitdagingen. Zowel de Creatieve Zebra, als Elke kaart een Feestje hebben als uitdaging: "alles mag". Nou, dat is makkelijk!

Ik ben nog even in kerstsfeer gebleven. Heb het mapje en de kaartjes bestempeld met de "sneeuwsterren" uit de stempelset Snowflake Soiree. De tekstjes komen van het setje Greetings of the Season. Beide sets staan in de huidige mini catalogus die nog tot 31 januari geldig is. Daarna zijn de meeste artikelen uit deze catalogus niet meer te bestellen. Ook de enveloppen heb ik mee gestempeld.

Dan nu het mapje, de buitenkant als hij dichtzit:


Opengeklapt:


kaartjes met scallop oval punch tekst:


kaartjes met rechte tekst:


en de envelopjes:


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;-)

Groetjes, 

6 opmerkingen:

  1. heel erg leuk gemaakt ! top ! leuke en mooie kleurtjes bij elkaar
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk project. Ook de enveloppen zijn schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk project en een super kado-doos om te mogen krijgen zeg, ik hou ervan en heb het ook ooit gemaakt...je maakt me aan het twijfelen, zal het zeker nu graag weer maken maar te druk hi,hi, komt goed ;o)

    Fijne sfeerdagen en een heerlijk 2013 hoor Erna,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is natuurlijk weer ernstig leuk!
    En nu heb ik me toch wel heel erg spijt dat ik die sneeuwsterren heb laten lopen.
    Welke inkt heb je voor de witte sterren gebruikt?

    Tot snel in het nieuwe jaar!

    Lieve groet,
    Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de witte craft inkt van SU Caro, en dankjewel !!

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!