Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Creatieve Zebra en scr@p cards challenge

Op het blog van de creatieve Zebra (pas ontdekt...) stond een kaarten sketch en ik bedacht dat ik daar best aan mee kon doen. Ik heb die mooie kerststempel van Stampin'Up! weer gebruikt en opnieuw ingekleurd met markers. Het rondje dat achter de tekst moest heb ik met behulp van een framelits gedaan dat ik geƫmbost heb. Van de horizontale strook op de sketch heb ik een lint met strik gemaakt.
Verder laat ik deze kaart ook meedoen bij de challenge van scr@p cards Challenge blog, dat ik ook sinds kort ontdekt heb. De challenge daar is een kerstkaart maken met twee kleuren (en extra neutrale kleur is toegestaan). 

Dit is mijn kaartje geworden:




Dit is de gebruikte sketch:


Gebruikt papier: Old Olive, Cherry Cobbler, Very Vanilla en dsp van Stampin'Up!
Alle overige materialen zijn ook van Stampin'Up!

Groetjes en tot morgen!

7 opmerkingen:

  1. een heel erg leuke en stijlvolle kaart !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, superrrrr leuke kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart.

    Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart is zo leuk!! Helemaal mijn smaak en superleuke kleurtjes;)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Ook wensen wij je hele fijne feestdagen toe en een geweldig goed en creatief Nieuwjaar!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Mooie stijl!
    Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!