Pagina's

zaterdag 8 december 2012

Dynamic Duos #32!

Alweer een week voorbij! Vandaag staat er weer een nieuwe kleurenuitdaging voor je klaar op het blog van Dynamic Duos! Ik heb de bloemen er maar weer bijgepakt (Field Flowers #122762).
Het frame heb ik gemaakt met de Lables Collection Framelits (#125598). Doen jullie ook weer mee?

Mijn kaartje:


labeltje gemaakt met de Decorative Label Punch:



binnenzijde gesponst:


En dit is de uitdaging voor deze week:


Bedankt voor het kijken en:


5 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Erna! Mooie stempel trouwens.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erna...WOW!! This is absolutely gorgeous! I love how you framed the flowers and the beautiful dimension of your card. So pretty! Hugs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Erna! We were obviously feeling inspired by the same colours and stamp set this week lol! Your framed flowers are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is really beautiful, Erna. I always enjoy seeing what you have created. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, love those flowers and how you framed them!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!