Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Dynamic Duos #33

Goedemorgen! Alweer zaterdag en dat betekent een nieuw uitdaging voor de Dynamic Duos!
Deze week goud en zwart, met als optie een muzikaal tintje. Nou moet ik zeggen dat ik weinig heb met goud... dus dat was flink ploeteren voor ik een kaartje had waar ik tevreden over was. Maar uiteindelijk kan ik zeggen dat ik mijn kaartje geslaagd vind ;-))

Doen jullie ook weer mee?

Hello! Saturday again, which means a new challenge at the Dynamic Duos! This week a combo of black and gold! with music as option! I don't like gold very much, so it was a big struggling for me to make this card. But finally I made this card and I'm happy with the result ;-))

Are you playing along?

Mijn kaartje:




I embossed the stamp with gold embossing powder:


Stamps: Come to Bethlehem, Music Notes wheel

Dit is de uitdaging voor deze week:


Groetjes!


4 opmerkingen:

  1. Simply gorgeous, Erna! I'm loving the gold embossed image! Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous job with this challenge, Erna! Have a very Merry Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan!!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas card Erna! That image looks stunning embossed in gold, and the music in the background works perfectly with it. Love the little touch of faux stiching you've added as well! I hope you have a lovely Christmas...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!