Pagina's

zondag 2 december 2012

Elke kaart een feestje...

Hoi allemaal!

Op het blog van Elke kaart een feestje stond weer een nieuwe uitdaging: Een kerstkaart in niet traditionele kerstkleuren. Nou, dat was even nadenken. Eén van mijn favoriete kleuren in paars, niet echt een kerstkleur he... Dus dacht ik, die kleur ga ik maar eens gebruiken!
Ik heb paarse kerstballen gemaakt, met zilverdraad opgehangen, een sierlijke strik erbij en voila!
Wat vinden jullie ervan? 

Dit is mijn kaartje:


En dit zijn wat close-upjes: 


Alle materialen zijn natuurlijk weer van Stampin'Up! 

De kleuren die ik gebruikt heb zijn: 

Elegant Eggplant, Wisteria Wonder en Perfect Plum
De kaart is Crumb Cake en het lint Whisper White

Bedankt voor het kijken en:


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Juist leuk die niet traditionele kerstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje. De stempels zijn echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!