Pagina's

maandag 3 december 2012

Freshly Made Sketches

Eén van mijn favoriet challenge blogs is Freshly Made Sketches, elke week staat daar weer een nieuwe sketch, waar je soms echt even over na moet denken. Deze week staat er ook weer een leuke sketch en heb ik mijn nieuwe setje Evergreen (#127973) erbij gepakt. Ik had nog van dat mooie satijnlint liggen en daar heb ik de strik mee gemaakt. De blauwe ondergrond heb ik geëmbost en daarop heb ik shimmerpaint Frost White (#116854) gebruikt. 

Dit is mijn kaartje:


En de details:


De gebruikte kleuren zijn Bashful Blue en Basic Gray.

Bedankt voor het kijken en:



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stijlvol kaartje.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card, Erna. I love the blue and gray together. Thanks for playing along with my sketch this week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful in blue! Thanks for sharing it at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!