Pagina's

maandag 10 december 2012

Kerstkaartje

Voor een challenge heb ik dit kerstkaartje gemaakt. Maar.... ik was te laat met uploaden, nou ja.
Jammer dan. Het kaartje vind ik toch wel leuk ;-)
Deze stempel komt uit de herfst/winter catalogus van Stampin'Up! Ik heb hem ingekleurd met markers en daarna gestempeld op whisper white papier. De ondergrond is het Riding Hood Red kaartje dat ik met de voorkant geƫmbost heb. Het strikje is gemaakt van Always Artichoke Seam Binding Ribbon. Nog wat pareltjes en voila!





Groetjes en:


1 opmerking:

  1. Hij is super leuk!!!!
    Wist nogniet dat ik met de markers op de stempels kon kleuren! Weer wat geleerd!
    xxx krista

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!