Pagina's

zondag 23 december 2012

nog wat kerstkaartjes gemaakt

Ik heb nog wat kerstkaartjes gemaakt, een aantal dezelfde, vandaar dat jullie maar één kaartje zien ;-)

Ik heb daarvoor het geld-envelopje wat ik een tijdje terug maakte, gebruikt als inspiratie voor dit kaartje.

Dit is het kaartje:


Ik heb met de framelits een kerstbal gestanst in de voorkant van de kaart


Aan de binnenkant heb ik dezelfde kerstbal geplakt, die ik eerst op vanilla papier gestempeld had:



Dit was het envelopje dat ik als inspiratie gebruikte:


De link naar het bericht vind je HIER

Groetjes en:

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart hou ik wel van,en een prachtige kleurencombinatie
    prettige kerstdagen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker op dreef Erna!
    Deze is ook weer prachtig.

    Fijne Feestdagen!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!