Pagina's

zondag 30 december 2012

Sterkte kaartjes

Op de valreep van dit jaar heb ik nog een kaartje (ok, 2) voor jullie. 
Ik heb een beetje zitten spelen met mijn markers en verschillende soorten papier. Daarna heb ik er sterkte kaartjes van gemaakt. Het eerste kaartje heb ik de stempel ingekleurd met markers en afgedrukt op whisper white papier. Dat is dit kaartje geworden:


De stempel komt uit het setje Love and Sympathy van Stampin'Up! De tekst is van een ander merk.

Daarna heb ik dezelfde stempel weer ingekleurd, vervolgens met een mini-mister met water bespoten en afgedrukt op watercolor paper. Dan gaat het net een schilderijtje lijken...


Zo op de foto is het niet heel erg goed te zien, maar als je de kaartjes in het echt bekijkt zie je hoe mooi het verschil is tussen beide kaartjes.

Groetjes en:

4 opmerkingen:

  1. Prachtige stijlvolle sterkte kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Erna, heel erg mooi. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol met geluk, liefde, gezondheid en creativiteit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Erna, ik weet niet welke ik leuker vind.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the image on watercolor paper. So beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!