Pagina's

maandag 28 januari 2013

BLOG CANDY!!

Goedemiddag!!

Ik ben vandaag (13 januari) jarig! En tot nu toe heb ik een heerlijke dag! Zoals ik afgelopen week al aankondigde plaats ik vandaag een blogcandy! Want wie jarig is trakteert!

Wil je meedoen om deze candy te winnen? Dan moet je aan een paar voorwaarden voldoen:

- Je moet volger zijn (of worden) van mijn blog
- Je moet op je eigen blog een link naar deze candy zetten
- En je moet even een reactie achter laten op dit bericht op mijn blog

Makkelijk toch?

Dan nu de candy:


De candy bestaat uit: 

8 vellen cardstock (2 van elke kleur)
12 vellen van 6x6 designer papier
4 rolletjes lint in bijpassende kleur
Een nieuwe stempelset op hout: Clockworks!

Alle materialen zijn natuurlijk van Stampin'Up!

Op 28 januari (over twee weken) maak ik de winnaar bekend!
De winnaar krijgt de prijs daarna zo snel mogelijk thuis gestuurd.

Zo, nu ga ik weer verder mijn verjaardag vieren :-)

Tot gauw en:


29 opmerkingen:

  1. Lang zal ze leven in de gloria!! Leuke candy Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Birthday and gefeliciteerd! Love you blog candy. I love your cards and have been following you on Google reader for a while now.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag..

    Hele leuke candy..ik doe graag mee..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, mijn kaart nog op tijd ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday, Erna! I hope you have a fabulous day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er nog een mooie dag van, en met je Candy? Ik doe graag mee!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat een leuke candy! Ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Erna, gefeliciTAART!!!!!!!!!
    Dat we nog maar lang van je creativiteit en gezelligheid mogen genieten!
    En wat een prachtige candy verloot je, zeg!
    Mijn handen jeuken al en dan kijk ik er alleen nog maar naar, hahaha!
    Dusseh, ik waag graag een kansje.
    ;-)


    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag Erna! Een fijne dag gewenst en hopelijk heb je zelf ook wat creatieve kadootjes gekregen! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh leuk, ik doe graag mee. En een gelukkige verjaardag gewenst uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erna, nog net op de valreep, gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een mooie dag gehad.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dan op deze plaats ook van harte gefeliciteerd. De kaart zul je wel ontvangen hebben. Morgen zet ik de link op mijn blog want ik kan nu ieder moment van het net worden gegooid door de tijdschakelaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy Birthday! I don't know if this applies to us in the U.S. or not but that's ok. I just found your blog thru Nancy Riley's (AWESOME)IPicks, so I subscribed to receive the daily posts!!
    iebyrne at yahoo dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy Birthday! I don't know if this applies to us in the U.S. or not, but that's ok if not. I just found your blog thru Nancy Riley's (AWESOME) IPicks and subscribed to your daily posts!!
    iebyrne at yahoo dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy Birthday! I don't know if this applies to us in the U.S. or not but that's ok. I just found your blog thru Nancy Riley's (AWESOME)IPicks, so I subscribed to receive the daily posts!!
    iebyrne at yahoo dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.:))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy Erna!
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopenlijk heb je verder nog een leuke dag gehad.
    Ik heb mijn verjaardag een dag voor jou gevierd, we hebben elkaar via de SU lijst zelfs een kaartje gestuurd. Nog bedankt voor het leuke kaartje wat ik kreeg.
    Jammer genoeg kan ik niet met deze candy meedoen, omdat ik zelf geen blog heb en jou volgen? Dat doe ik al superlang, al ben ik nog geen officiële volger. Maar daar gaat nu wel verandering inkomen....
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd had ik je al, maar had nog geen berichtje bij je candy achtergelaten en op mijn blog gezet.
    Nu wel :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erna,

    Mooie kaarten hoor!
    Heb je intresse in een proffessionele Blog?
    kijk op www.getexpo.nl

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOO wat een mooie candy.
    Ik wil graag meedoen.

    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het heeft even geduurd maar het bericht staat op mijn blog met een foto van de candy er bij. Nu maar hopen dat veel mensen doorklikken en meedoen. Dan zit je zo aan de 200 volgers. Succes en bedankt voor deze leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Happy Belated Birthday to you. I just found you and I have joined.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alsnog van harte ... beter laat dan nooit!! Een superleuke candy!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke blog heb je. Ben volger van je geworden, maar heb helaas zelf geen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Erna!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag :) ik ben je vandaag gelijk gaan volgen, want wat een mooie dingen maak je! Ik word er helemaal vrolijk van en kan veel inspiratie opdoen uit jouw blog. Ik heb vandaag ook een blog aangemaakt, dus ga er een dezer dagen een kaartje op posten en dan kan ik ook gelijk in mijn post naar jouw site/actie linken. Geweldig leuk idee!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thanks for playing along with us at Sketch Frenzy Friday. Your card is beautiful. Happy Birthday a little late. My birthday was 20 January.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alsnog van harte, Erna! Net als sommige anderen, heb ik geen eigen blog, maar ik zal vanaf nu graag het jouwe volgen! Ik zie uit naar de workshop, volgende maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooi creatief jaar van en vanaf nu ga ik zeker je blog volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!