Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Dutch Card Lovers en Christmas Challenges

Op het blog van de Dutch Card Lovers is de uitdaging deze keer: een nieuwjaarskaart maken. Ik heb deze uitdaging gecombineerd met de uitdaging van het blog Christmas Challenges: waar je gevraagd wordt een sketch van het afgelopen jaar te zoeken en daar een kaart mee te maken. 
Nu heb ik bij beide bloggen nog niet eerder mee gedaan, maar ik vond het leuk om deze kaart te maken en voor deze uitdagingen mee te laten doen. 

Dit is mijn kaartje:


De basiskaart is de kleur Soft Suede, de rode kleur is "Cherry Cobbler". De tekst heb ik ingekleurd met markers. Alle gebruikte materialen zijn van Stampin'Up!

De sketch die ik heb gekozen is een sketch van Nicolet:


Zoals je ziet, heb ik al tekst in mijn "rondje" dus heb ik op de plek waar "sentiment" staat een strik geplaatst. Een leuke sketch!

Bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer!

Liefs en:


8 opmerkingen:

  1. Je bent al bezig met je kerstkaarten ? Haha... Goed bezig ! Gaaf kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stijlvolle kaart heb je gemaakt, bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Erna, leuk dat je ook mee doet met ons. Geweldig dat je SU spullen gebruikt hebt. ;)


    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!! Erg mooie zeg!! Dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is echt helemaal gaaf Erna, maar helaas kan je niet meedoen met de CCWS Challenge omdat alleen een tekststempel niet genoeg is ..
    Sorry .. maar we zouden het leuk vinden als je de volgende keer weer meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!