Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Dynamic Duos #34

De eerste challenge van 2013! Na een korte pauze gaan we weer van start met de uitdagingen op dit leuke challengeblog! De eerste uitdaging is lekker fel. Ik heb mijn luchtballonnen uit de kast gehaald en ze allemaal vrolijke slingers gegeven. Leuk om weer eens een gewoon kaartje te maken ipv al die kerstkaartjes van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie ook weer mee doen. 

Dit is mijn kaartje geworden:


En dit is de uitdaging voor deze week:


Kijk ook even op het blog van de andere teamleden om te zien wat zij er van gemaakt hebben!

Tot gauw!


10 opmerkingen:

  1. Your hot air balloons make such a fun & bright birthday card, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Erna! ik heb net mijn 2de SU bestelling binnen, super is dat!
    Alvast fijne zondag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the hot air balloons! This card is perfect!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is just lovely Erna, I love the clouds in the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuk en lief kaartje ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My favorite part of this card are the little clouds stamped on the base card. This color combo is perfect for these fun baloons!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kaartje, Erna. Ik vind de stempels zo leuk, lekker speels. Staat ook nog op mijn verlanglijstje hihi. Vind de kleuren combinatie ook prachtig!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit leuk gedaan met al die mooie ballonnen, Erna! Super! Leuke vrolijke kleuren ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous card Erna - love those balloons in these colours!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!