Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Dynamic Duos #35

Goedemorgen!

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het challengeblog van The Dynamic Duos! Deze week pastel kleurtjes, en ik heb mijn setje Fabulous Florets uit de kast gehaald. Met de framelits de "panels" gemaakt. De basiskaart heb ik met de spritzertool bewerkt met een marker.
Leuk effect geeft dat! De basiskaart is de kleur Sahara Sand. 

Dit is mijn kaartje:


En dit is de uitdaging voor deze week:


Doen jullie ook mee?

Groetjes en:

8 opmerkingen:

  1. Beautiful card - I love the paper piercing. Gill x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jwat een mooi kaart is dit geworden en prachtige kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna! Another gorgeous card this week... I love that wonderful die cut and your piercing around it :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, Erna! I love the paper pierced detail and the popped up flower. Have a great day! Hugs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful card, Erna! That is one of my favorite sets!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! I love the spritzing and piercing details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card - the pierced frame around the flower looks great, and the spritzed Crumb Cake background works so well!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ook zo leuk met die spritz stippels op de kaart. Staat mooi!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!