Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Dynamic Duos #36

Goedemorgen! 

Weer zaterdag en dat betekent weer een nieuwe uitdaging bij The Dynamic Duos!
Deze week een kleurenuitdaging met een optional thema: Real Red / Basic Black en thema Valentine!

Ik heb mijn rode glitterpapier uit de kast gehaald. Een hartje uit de frontkaart gestanst, daar een gestempeld achtergrondje achter gemaakt. Met een retired SU setje de hartjes gestempeld en het geheel op een rode kaart geplakt. Deze heb ik weer op een witte basiskaart geplakt.

Dit is mijn kaartje:



En dit is de uitdaging:


Doen jullie ook weer mee?

Lieve groetjes en:

13 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnig leuke kaart. Mooie kleuren ook. Ik houd van die combinatie. Jammer dat ik geen tijd heb om mee te doen aan dezea challenge. Ga met vakantie, zielig he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    WOW..wat een supermooi kaartje..

    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie valentijnskaart Erna.Leuk met dat bling bling hart.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke valentijnskaart!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Erna!
    Zelfs retired sets komen nog goed van pas!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha ons favoriete thema!
    Nou je hebt het er goed vanaf gebracht hoor.
    Super leuk kaartje. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your cards are always so elegant and lovely, Erna. I love to see what you create! This one is no different. Very, very pretty. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw echt een prachtige valentijnskaart, ik zou er ook eens dringend aan moeten beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous Valentine! I love all the glittered heart and the script in the "window." NJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The layer on layer on layer of this card is magnificent, Erna! So beautifully executed! WOWZA!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely Valentine's card Erna - that sparkly heart is a fab focal point!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!