Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

EKEF, weer een kaartje!

Wat gaat de tijd toch snel, ik had nog in mijn hoofd dat ik een kaartje wilde maken voor de uitdaging van EKEF met strookjes papier (uitdaging vorige week) en floep! Er is al weer een week voorbij, en er staat een nieuwe uitdaging op! De uitdaging deze week is dat er een doily op je kaart moet zitten. Nu heb ik de Delicate Doilies Sizzlits van Stampin'Up! dus daar heb ik er maar wat van uitgestanst. Ik heb het van wit papier gemaakt. De grootste doilie bleek toch iets te groot voor mijn kaartje dus ik heb de twee kleinste van de stans gebruikt. Waarbij ik de middelste gesponst heb met Summer Starfuit inkt. Vervolgens heb ik twee vlindertjes geponst, mmmm, ik ben dol op deze ponsen! De kleinste vlinder is van een nieuwe pons die in de nieuwe Spring/Summer mini staat (gaat vrijdag 1 februari in).
Daarna nog een tekstje, nog wat sponsen en randje markeren en pareltjes en ik vond hem af!

Dit is mijn kaartje:


Lieve groetjes en tot morgen! Dan doe ik mee aan de kleurenuitdaging van Martina's kaartjes!
Voor nu: 

12 opmerkingen:

  1. Prachtig is hij. Prachtige kleur summer starfruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat ziet dit er super uit! Ik hou erg van deze stijl. Mooie kleur dat groen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuke kaart Erna.

    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, de stippellijntjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden en die reepjes kaart kun je nog wel maken, is leuk om te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk hoe je de doily hebt verwerkt op je kaart.
    Mooie kleuren en een hele mooie vlinder.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stijlvolle kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze doily uitdaging.
    Groetjes Aletta
    Elke Kaart Een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een schitterend kaartje zeg heel erg mooi. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie SU kaart, heel sjiek.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje wat je hebt gehad,
    leuk dat je meedoet.

    lieve gr Anja DT -EKEF

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!