Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Elke kaart een feestje en HSS

Hoi allemaal,

Ik heb weer een kaartje voor jullie, vandaag twee uitdagingen gecombineerd. De sketch van "Elke kaart een feestje" met thema "ballonnen". Ok, ik heb één ballon, maar da's ook wel goed toch ;-)
En de kleuren uitdaging van Hand Stamped Sentiments
De stempelset die ik gebruikt heb is Owl Occasions uit de Autumn/Winter catalogus. Deze is nog tot 31 januari geldig, dus als je daar nog iets uit wilt bestellen moet je dat deze maand doen. Daarna kan het niet meer.
De tekst komt van Teeny Tiny Sentiments.

Dit is mijn kaartje:


De slinger heb ik met markers gekleurd en daarna uitgeknipt:




Dit is de sketch:


En dit de kleurenuitdaging:


Bedankt voor het kijken en;


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden, ik heb hem even opgeslagen, wie weet "maak ik deze wel na". Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Cute!! Love the banner!!! Love the pop of black on the owl- perfect!!! Great texture and layers!!! Thanks for playing along with HSS, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness, this little guy is so adorable! You did a great job with the color challenge and I love how fun the pennant and balloons make the card. Thank you for joining us at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card! I love the owl with the party banner. So cute. Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments.
    Genny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje in mooie kleuren zeg.leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so perfect! I LOVE it....the layout, the use of color, the owls eyes, the banner....all of it! Thanks for joining us at HSS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How cute is your owl! He looks so mod in these colors! Love it! THanks for playing at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I just love this card Erna! So fun with the background, the banner, and that adorable owl. Thanks for playing with HSS.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!