Pagina's

donderdag 31 januari 2013

Kleurenkaartenteam

Het is alweer de laatste woensdag van de maand en dat betekent dat je je kaartje mag laten zien als je meedoet met het kleurenkaartenteam van Martina's kaartjes.
Dit blog heb ik nog niet zolang geleden ontdekt en ik vind het leuk om mee te doen!
De uitdaging was deze maand: zalmroze met bordeauxrood. pfff, dat was wel even goed nadenken...
Eerst op zoek naar zalmroze, ik dacht dat ik dat niet had... maar ik heb iets gevonden wat er dicht bij in de buurt komt nl. de kleur Calypso Coral van SU. Voor bordeauxrood heb ik daar Cherry Cobbler bij genomen (één van mijn lievelingskleuren!)  Toen had ik de kleuren maar wist ik nog niet wat ik er mee moest maken... Na een speurtocht langs mijn stempels kwam ik het nieuwe setje Secret Garden tegen (verkrijgbaar vanaf 1 februari) en ik heb maar weer een bloemenachtergrondje gemaakt. Blijft leuk om te doen, hoe zo'n wit stukje papier ineens een heel ander gezicht krijgt als je er op gaat stempelen. Toen moest er nog een tekst op en heb ik voor deze sierlijke variant van Happy Birthday gekozen. Ik kan geen kaart maken zonder hier en daar iets toe te voegen, dus nog wat blingetjes en een lintje aan de zijkant en toen vond ik hem pas goed. 

Dit is mijn kaartje geworden:


En dit was de uitdaging voor deze maand:

Kleurenkaartenteam : 12de oproep : zalmroze en bordeaux

Ik ben altijd heel benieuwd naar wat anderen met een uitdaging doen dus ook vandaag wordt het weer genieten om bij iedereen langs te gaan en te kijken wat er gemaakt is.

Voor nu, lieve groetjes en:


30 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een mooie kaart is het geworden voor het KKT, heel goed gelukt met deze lastige kleurencombinatie.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was inderdaad geen makkie deze keer, maar je bent er toch goed in geslaagd om een mooi kaartje, mooi geheel te maken ! het sentiment van su is ondertussen ook 1 van mijn favorietjes, past hier ook weer mooi bij,
    Blij met je deelname en hopelijk tot de volgende,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart voor het KKT hoor! Superleuk zo met die bloemenstempels en die gave Happy Birthday!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi erna
    een pracht van een kaart en heel stijlvol
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien wel een moeilijke kleurencombi, ik vind het een hele mooie, fleurige en warme kleur kaart geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw,wat mooi.Prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat vind ik deze leuk! Wat een gave kaart heb je gemaakt in deze (voor mij) lastige kleuren! Missie absoluut geslaagd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt genieten kijken wat de anderen ervan gemaakt hebben. En weer zie ik zo'n mooie.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stempelkaart, echt onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje in de kleuren van KKT. Prachtig gestempeld. Wat is het toch mooi spul van SU.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Erna,

    Wat een zoektocht hé? Ik vond zelf ook geen zalmroze papier... dan maar wat ingekleurd...
    Je kaart is super mooi geworden! Leuk zo, die bloemen over elkaar gestempeld...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou ik vind hem bijzonder mooi heel chic
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn de spullen van SU toch mooi! Ik vind je kaartje heel stijlvol, lekker CAS.
    Nog een fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle kaart. Ook je kleuren zijn goed gelukt!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    De kleurencombinatie was niet makkelijk maar die van jou is prachtig geworden.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig vind ik je kaart Erna....woooow zooooo mooi gestempeeld in die perfecte kleuren.
    heel knap gedaan,
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, heel stijlvol.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stijlvolle kaart zeg en heel mooi gestempeld.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er supermooi uit! Prachtige stempels en de kleuren zijn mooi bij elkaar!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stijlvol kaartje en een heel mooie tekststempel

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een zeer stijlvolle kaart.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Erna,

    Wat een prachtige kaart en wat een mooie stempels en je kleuren zijn helemaal super de luxe.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart geworden Erna, en wat leuk om te stempels zo te gebruiken. Gisteren heb ik ook voor het eerst de Secret Garden stempels gebruikt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met die extraatjes is hij dan ook helemaal af! Stijlvol en erg mooie kleuren!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooie en stijlvolle kaart.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Och geweldig Erna, lieve kaart en super leuke uitdaging, succes.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart voor t KKT.
    Erg mooi, stijlvol kaartje. leuk gedaan,

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze heb ik helemaal gemist zeg..wat een leuke kaart in kleuren die ik normaal niet zo snel zou kiezen.
    Super gedaan Erna!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!