Pagina's

zondag 6 januari 2013

Mojo Monday en Stampin' Royalty

Vandaag weer een nieuw kaartje! Op het blog van Stampin' Royalty stond een kleurenuitdaging die mij heel erg aanspreekt! Dus dat ik daar iets mee wilde doen stond al snel vast. Afgelopen week zag ik ook de sketch van Mojo Monday en ik heb deze twee gecombineerd. Ik ben zelf wel tevreden over het uiteindelijke resultaat ;-)

Dit is mijn kaartje:


strik van dichtbij, dat is het enige dat ik aan de sketch veranderd heb:


De tekststempel is uit een setje dat je kunt kiezen tijdens de Sale-A-Bration, die op 22 januari a.s. begint! Daarover binnenkort meer!

De kleurenchallenge:

 

De sketch:


Bedankt voor het kijken en:


3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje geworden Erna en ja, ik vind het lint ook leuker in deze richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Erna, wat een geweldige kaart is dit!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe kaart Erna en ik ben ook weg van die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!