Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Nieuw challenge blog ontdekt

Hoi allemaal,

Onlangs heb ik kennis gemaakt met twee hele gezellige leuke meiden, Wendy en Marit. We hebben samen gefreubeld en ik ben blij dat ik ze heb leren kennen! Marit vertelde dat ze design team member is van een challenge blog. Ik kende dit blog niet maar heb het natuurlijk bezocht! En nu stond er een nieuwe uitdaging op het blog dus ik doe graag een keertje mee! (en hopelijk vaker ;-)
Het is het MiCASessuCAS challengeblog. De uitdaging is dit keer heel makkelijk, alles mag, als het maar clean en simple is. Ik heb de sketch van vorige week van het PPA blog gebruikt. En hopelijk is mijn kaartje simple genoeg ;-)
Ik had eerst alleen het very vanilla en crumb cake, maar dat vond ik toch een beetje saai, dus ik heb er een beetje concord crush aan toegevoegd. 
Ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!

Dit is mijn kaartje:


Dit is de sketch die ik gebruikt heb:

PPA149 Sketch Dec 20 2012

Dat was het voor vandaag, tot de volgende keer!

Groetjes en:

13 opmerkingen:

  1. Hij is simply beautiful om het maar even op zijn engels te zeggen. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet bij MCSC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwi, mooi kaart, leuk dat je meedoet bij MCSC
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, je kaart voldoet helemaal aan de CAS-stijl. Mooi gedaan! Leuk dat je ons challengeblog bezocht hebt en mee gedaan hebt. Hopelijk zien we je nog vaker terug bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, super kaart Erna! Wat leuk dat je meedoet bij ons challengeblog!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben via de blog van MCSC op jouw blog terechtgekomen en vind hier zeer mooie kaartjes, ook deze is prachtig! Ik ga meteen volger worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Sofie! En bedankt voor je compliment ;-))

      Verwijderen
  7. Hi Erna,

    Wat superleuk dat je ons noemt hier. Wij vonden het ook erg leuk! En wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Vooral die bovenste vlinder maakt het helemaal af, prachtig patroon zit daar op! Top!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is dus het challenge blog dat ik heb opgericht en weg heb moeten doen! leuk he!! Je kaartje is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erna ik zag net dat je het MCSC Logo nog niet op je blog hebt staan. Als je wilt meedingen naar de prijs dan moet je nog even ons logo plaatsen. Je vind hem in onze sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stijlvolle CAS-kaart Erna, mooie kleurencombi!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!