Pagina's

zondag 20 januari 2013

Nog twee dagen.....

....en dan begint de Sale-A-Bration!!


De Sale-A-Bration is een super periode, waarin je gratis producten kunt verdienen!
Wanneer je een bestelling plaatst van €60,00 kun je één product gratis uitzoeken uit de 
Sale-A-Bration folder! Per €60,00 mag je een gratis product uitzoeken, dus voor elke volgende €60,00 die je besteld mag je nóg een product uitzoeken! Is dat niet gaaf!!

Er zijn meerdere stempelsets, design papier, een pons, lintjes en knoopjes, embossingfolder en ook een aantal geselecteerde producten uit de huidige catalogus! 

Wil je ook gratis producten verdienen? Geef je bestelling dan door aan mij!
Of nog leuker: laat mij een party geven bij jou thuis waarbij jij de gastvrouw bent! Dan kun je naast de Sale-A-Bration nóg meer gratis artikelen verdienen! Als gastvrouw hoef je alleen maar een aantal vriendinnen/collega's/buurvrouwen uit te nodigen en ik doe de rest!

Lieve groetjes en:

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!