Pagina's

zondag 27 januari 2013

Party bij Sandra Welgraven

Hoi! 

Gistermiddag ben ik als gast op een party bij Sandra Welgraven geweest! Het was erg leuk om als deelnemer eens aan de andere kant te zitten, ik vond het erg geslaagd! En ook demonstratrice Simone Turnbull deed het hartstikke leuk! Het was gezellig en weer een paar nieuwe mensen ontmoet, gezellig! 
Simone deed eerst wat dingen voor (erg leuk!) en daarna mochten we zelf aan de slag. Onderstaand kaartje hebben we gemaakt. De vierkantjes zijn geĆ«mbost en daarna met een sponsje met witte craft inkt bewerkt. Erg leuk! 

'

Dit kadootje had ik voor Sandra meegenomen; een hersheybar leuk ingepakt. Althans, ik vind het leuk, haha! Ik heb hiervoor Sale-A-Bration spulletjes gebruikt.


Simone had voor ons ook iets gemaakt: (lekker!!!)


Sandra ik had het al gezegd, maar bij deze nogmaals: ik vond het erg leuk en gezellig! En Simone ook bedankt voor jou leerzame tips! 

Groetjes en:

2 opmerkingen:

  1. Jouw kaartje is ook mooi geworden, het was inderdaad een zeer geslaagde middag.
    Bedankt voor je tip van de owl puns, wat kan je er veel leuke dingen mee maken, er zullen vast veel tulpjes gemaakt worden :)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het heel erg leuk en gezellig dat je er was! Foto's op mijn blog al gezien?
    En je kadootje vind ik heel erg mooi gemaakt (gave kleuren!), of het smaakt ga ik van de week proberen. Verheug me er nu al op, hahaha!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!