Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Sneak Peak!

Hoi allemaal,

Het is weer vrijdag en het ziet er buiten weer eens lekker uit! De zon schijnt tenminste weer eens, dat hadden we wel nodig na al die grijze dagen. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt waarbij ik een setje gebruikt heb dat in de nieuwe Spring/Summer catalogus staat. Het is het setje "Secret Garden" en die bestaat uit een aantal bloemen en een takje. Er is ook een set met framelits bij, wat het makkelijk maakt om de bloemen en het takje uit te stansen! Dat is het voordeel van demonstratrice zijn, dat je al setjes kunt bestellen uit een catalogus die nog niet uit is ;-)

Ik laat mijn kaartje mee doen met de volgende challenges:
- EKEF: geen cute stamps gebruiken op je kaart (da's een makkelijke want ik gebruik eigenlijk nooit cute stamps, haha)
- sketch Frenzy Friday: hier heb ik de sketch vandaan.

En dan nu mijn kaartje:


de bloem van opzij: ik heb hem met dimensionals opgeplakt


Dit is de gebruikte sketch:


En nu ga ik me voorbereiden op het weekend: we hebben met het Nederlandse Pinky's Team een weekend met onze "upline" Michelle Last! Zij komt dit weekend naar Nederland en we gaan samen gezellige dingen doen en natuurlijk een hoop freubelen!

Verder wil ik nog zeggen; hou mijn blog in de gaten, want komende zondag ben ik jarig en ik ben van plan dan een candy weg te geven!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
Liefs en:


20 opmerkingen:

  1. Heb een beetje rond gesnuffeld op je blog, maar wat zie ik prachtige dingen voorbij komen zeg! Ga je lekker volgen want hier wil ik niets van missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat, mooi gedaan!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Erna, ik vind de stempels en de framelits schitterend. Denk dat ik ze met 22 januari bestel ;) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi materiaal! Prachtige kaart en veel plezier dit weekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een zeer mooie condoleance kaart! Zowel de stempels als keuze van papier is echt geslaagd. Vooral de tekst stempel vind ik zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie en stijvolle kaart. Prachtig is de 3D bloem.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt.
    Prachtige kleuren combinatie.
    Bedankt voor je bijdrage bij EKEF.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW!!! Beautiful. I love the flower embellishment!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PS. Thanks for joining us over at Sketch Frenzy Friday. Please stop by next week so we can see what you come up with!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart voor een begrafenis!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW!! That flower is gorgeous!! Thanks so much for joining us at SFF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm in love with your beautiful card! So are a lot of other people --- Check this out: http://stampinat6213.blogspot.com/2013/01/ipicks-211.html#

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, heel stijlvol en de tekst is ook zo mooi.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh!! This is really pretty! Love the dimension you gave to the tower! Thanks for playing the challenge at Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I mean thanks for joining us at Sketch Frenzy Friday! Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous!! Thanks for joining us at Sketch Frenzy Friday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, beautiful card. Just love the flower. Thanks for joining us at Sketch Frenzy Friday. Hope you will join us again. Daag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is a gorgeous card! I love the clean layers and your layered blossom is perfect!
    Thank you for playing along with us @ SFF. Hope you play along with us again. Your work is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is beautiful! I love what you did with our sketch. I will be casing this idea as I love it. Thanks for playing with us this week at SFF.

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, deze vind ik geweldig, Erna! Wat een mooie kleuren zo samen. De structuur van die embossing folder is geweldig! Een beauty!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!