Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

The Dynamic Duos #37!

Hoi allemaal,

Afgelopen week had ik het ineens erg druk met van alles en nog wat, Daarom niet zoveel kunnen freubelen helaas. Maar mijn kaartje voor de nieuwe uitdaging van The Dynamic Duos heb ik wel kunnen maken gelukkig. De kleurencombinatie deze week is Soft Suede en Crumb Cake. Gave combi! Ik heb hiervoor de stempelset "bloomin' marvelous" gebruikt. Een Sale-A-Bration artikel, dat je gratis kunt krijgen als je een bestelling doet van 60 euro.

Dit is mijn kaartje geworden:


Ik heb de bloemetjes met crumb cake gestempeld, en gelijk daarna nog een keer, zodat het in twee tinten gestempeld is. Daarna heb ik met een marker de puntjes in het hart van de bloemetjes gemaakt. Achteraf weet ik niet of ik dat wel had moeten doen.... maar ja weghalen is een beetje lastig he, haha.
Twee parels en wat linen thread voor de finishing touch. 

Doen jullie ook mee? 
Dit is de uitdaging:


Alvast een goed weekend gewenst! Ik hoop tot gauw en voor nu:


13 opmerkingen:

  1. wauw, wat een prachtige, elegante kaart ! toppertje hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, en dat hart van de bloemen kan ook prima, maakt het wel speels.
    Trouwens leuk om je vanmiddag bij Sandra tegen te komen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love that sentiment! Gorgeous floral card this week, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, this is so gorgeous. I didn't get that stamp set but I am thinking that I need it. You made those flowers look amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty card Erna, the stamping you did is lovely as is the sentiment showcased on the two punches and twine!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Erna! mooie rustige kleuren, een prachtig geheel zo!

    Liefs, San

    p.s. supergezellig dat je er bij was gisteren! We moeten toch maar eens vaker afspreken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een hele leuke kaart. Ik heb ook maar meegedaan aan de challenge aangezien dit 2 van mijn favoriete kleuren zijn.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Heel naturel kleuren, maar toch een heel sprankelende kaart. Prachtig gedaan, heel stijlvol!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, Erna - as usual. ;-) Very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Erna - those flowers look so pretty in these colours, and the linen thread is the perfect accompaniment!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty, love those flowers in these colors!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous, Erna! I love the paper piercing and the twine accents. Perfect with the soft colors! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!