Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Weer een aantal challenges gecombineerd...

Hoi hoi!

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. Ik heb een aantal challenges gecombineerd. 
Het designpapier en de stempel welke ik gebruikt heb komen uit de nieuwe Spring/Summer catalogus, waaruit vanaf 1 februari besteld kan worden. Het papier zit in een papierblokje (kaartgroot) met heel veel mooie design papiertjes! 

De challenges die ik gebruikt heb zijn:
- scr@p-cards challenge-blog: kant en minimaal twee knopen op je kaart gebruiken
- de creatieve Zebra: alles mag
- Dutch Card Lovers: de sketch

En dan nu mijn kaartje:


de tekststempel is ingekleurd met markers:


omdat de basiskaart nogal donker is, heb ik ook de binnenkant van de kaart wat aangepast.
Ook deze stempel heb ik ingekleurd met markers (I LOVE markers ;-))


En dit is de gebruikte sketch:


Nou dat was het weer voor vandaag, graag tot een volgende keer en:


13 opmerkingen:

  1. Mooi Erna! Hij zou ook goed kunnen bij DCL!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk Marit! Ik was DCL vergeten te noemen in mijn bericht (oeps!) maar ik heb mn bericht snel aangepast, want daar had ik inderdaad de sketch vandaan :-))

      Dankje!!!

      Verwijderen
  2. Wauw, prachtig!
    Ik vind je kaartje super.

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Erna! De strakke vormen en de combinatie van papier.. leuke ticket! Ook de binnenkant mooi afgewerkt. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, so very pretty! I love the layout and the color combination!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Erna, wat een schitterend papier is dit hé en die stempels zijn helemaal geweldig. Je hebt er een leuke draai aan gegeven aan de sketc. Leuk datje weer mee doet met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitwerking van de sketch, zeer mooie kaart met al die stukjes papier. Ook de binnenkant is leuk versierd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie. Super gemaakt. Mijn complimenten.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart .
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI


    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, mooie papierkeuze en leuk dat je ook de binnenkant hebt gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!! En erg leuk dat je meedoet met de challenge van ons bij EHI! Wie weet tot de volgende keer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!