Pagina's

zondag 24 februari 2013

DCL en HSS challenge

Hoi hoi, 

vanochtend was de wereld weer wit toen ik naar buiten keek... de winter is dus nog niet voorbij. Onze honden vinden het heerlijk om in de sneeuw te rennen. Zo'n leuk gezicht!

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je zit te zwoegen op een kaartje en het maar niet wil lukken?? Ik had dat met de challenge van de Dutch Card Lovers. Het thema is daar "monochromatic". Een thema dat ik erg leuk vind en ik begon gisteren enthousiast aan een blauwe kaart. Zo halverwege werd ik steeds minder enthousiast en ik kon het niet voor elkaar krijgen om er een kaart van te maken waar ik tevreden over ben.. Dat kaartje laat ik dus lekker niet zien :-)
Vandaag wilde ik toch weer een poging wagen, en ik zag de challenge van Hand Stamped Sentiments. Daar is een kleurenuitdaging die heel goed bij het monochromatic thema past. Dus begon ik opnieuw, dit keer met roze tinten. Maar weer wilde het niet lukken, grrrr. Toen toch maar weer één van mijn favoriete stempelsets uit de kast gepakt nl. "Circle Circus". Die set heb ik al zo vaak gebruikt en hij blijft leuk en je kunt er zoveel mee doen! En.... niet onbelangrijk, ik ben tevreden over deze kaart!

Dit is mijn kaartje geworden:

Stamps: Circle Circus (SU), tekst PTI
Ink: Cherry Cobbler, Melon Mambo, Pretty in Pink
Cardstock: Cherry Cobbler, Pretty in Pink, Whisper White


En dit is de kleurenchallenge van HSS:


Ben benieuwd naar jullie reacties!! 

Ik ga nog even verder freubelen aan een kaartje voor een andere uitdaging, voor nu wens ik jullie:


18 opmerkingen:

  1. En hier mag je dan weer helemaal tevreden over zijn. Die stempelset heb ik ook en hij is hartstikke leuk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Cute!!! Great use of the color combo!!!
    Love the use of the Circle Circus Set- works perfect!!! Thanks for playing along with HSS, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou de aanhouder wint Erna, hij is prachtig geworden. En gelukkig was ik niet de enige die heeft lopen stoeien...lol...Bedankt voor het meedoen metde DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erna, en super stempels ook!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de Monochromatic challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig maar, dat het je toch gelukt is om er tevreden over te zijn. Je hebt er wat moois van gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Heb deze set ook, je hebt me zeker geïnspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, vind 'm erg mooi geworden Erna!
    Heb trouwens mijn SU bestelling via mijn vriendin ontvangen, ik voel al weer wat nieuwe inspiratie, bedankt!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs mooi kaartje geworden Erna. De tekststempel van PTI, is ook erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love how you used a marker to outline your entire card front- I love the strong and clean line that gives to the card, and your images are awesome- I LOVE that set! thanks for playing at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So lovely, but I wouldn't expect anything less from you! Love the outline and that bold sentiment. Thanks for playing with HSS.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, zo mooie kleuren en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute clean and simple card. Great way to show off our color challenge. So glad you played along with us this week at HSS.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En het zwoegen was het waard, hoor, het is een super mooie kaart geworden! Het lijntje er om heen maakt hem helemaal af en prachtige kleuren samen!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende CAS kaart heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi erna
    nou deze missie is zeker wel geslaagd en ja soms lukt het niet gelijk:-))maar deze is prachtig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Do love the Circle Circus set.. what a pretty card!! Monochromatic always looks good with that set!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!